Klub WebTop100
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
4 klubové večery v průběhu roku, během kterých se věnujeme aktuálním tématům z oblasti digitálního marketingu. Setkání s profesionály z oboru, předávání zkušeností a čas na networking.
V průběhu akce si představíme inspirativní reklamní kampaně, které vedly k zajímavým výsledkům. Okolnosti jejich tvorby a následného výkonu vám prostřednictvím svých přednášek nasvítí tři zástupci úspěšných digitálních tvůrců.
První letošní klubový večer se zaměří na problematiku tvorby úspěšných webů a přinese 3 zajímavé case studies: 3D konfigurátor pro společnost Moser, web České Zbrojovky a e-commerce řešení oděvní značky KAMA.
V rámci třetího letošního klubového odpoledne se podíváme na zoubek ať již tradičním, nebo rychle rostoucím videoformátům, o kterých byste měli začít přemýšlet.
V každé krizi můžete najít příležitost uspět. Na dalším klubovém setkání si projedeme základní pravidla a poučky a vyzkoušíme si je v praxi.
Digitální transformace: Na co si dávat pozor? Jaké příklady z praxe následovat a kterých se vyvarovat? Existuje něco jako návod na správně provedenou digitální transformaci podniku? A kdo by se touto problematikou ve vaší společnosti měl především zabývat?
Třetím klubovým odpolednem WebTop100, které se bude konat online, vás provede Pavel Ungr - SEO konzultant a specialista online marketingu. Hlavním tématem tentokrát bude Role SEO při redesignu webu. Jak předcházet potenciálním katastrofám při redesignu webu?
Druhý klubový večer se ponese pod taktovkou instagramové specialistky Aki Votrubové. Dozvíte se všechny novinky o této stále rostoucí sociální síti a něco z toho si budeme moci i vyzkoušet během praktického workshopu.
Prvním klubem WebTop100 v roce 2020 vás provede Dan Tržil, tvůrce podcastů Proti Proudu, Na vlně podnikání a CzechCrunch Podcastu, autor webu ceskepodcasty.cz a nově také garant soutěže WebTop100.
Měřím, měříš, měříme - poslední letošní klubový večer WebTop100 bude věnován webové analytice.
Třetí klubový večer roku 2019 bude ve znamení obsahového marketingu. Platí stále ono okřídlené "content is king?"
V rámci druhého letošního klubového večera se zaměříme na influencer marketing. V čem tkví jeho specifika? Na co si při komunikaci z influencery dávat pozor, čeho se vyvarovat a jak tvořit oboustranně prospěšný dlouhodobý vztah?
První klubový večer v roce věnujeme výkonnostnímu marketingu. Vybraní řečníci vás provedou nejnovějšími trendy a podělí se o úspěšné case studies.
Poslední letošní klubový večer poprvé v jeho historii věnujeme komplet dílčím selháním (především) z digitálního prostředí a projektového řízení. Nechte se inspirovat řešeními krizových situací, obecným přístupem či tipy, jak jim předcházet.
Klubový večer WebTop100 vám napoví, jak do procesu plánování a realizace digitálních kampaní dostat Human centric.
Jak řešit kritický nedostatek lidí v digitálních týmech.