Marketing Meeting
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Sociální sítě pro pokročilé z cyklu MARKETING MEETING se budou věnovat využití Instagramu a LinkedInu při budování značky i akvizici nových zákazníků. Čekají vás konkrétní tipy a case studies.
Nastavení strategie video marketingu, budování publika a nové trendy ve videoobsahu. To vše bude součástí dalšího setkání z cyklu MARKETING MEETING.
Komunikace, tvorba obsahu, reklama, influenceři. To vše řeší markeťáci, kteří mají na starosti správu sociálních sítí. Další témata tradičního MARKETING MEETING.
Autorská práva, boj s konkurencí, ochrana značky či osobních údajů podle GDPR. Víte, kde už jste v marketingu za hranou zákona? Pojďte si v právu udělat jasno.
Chcete mít v malíčku pravidla a zákonitosti krizové komunikace? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si ukážeme základy budování firemní reputace i konkrétní případové studie krizové komunikace. Konference Jak na krizovou komunikaci proběhne ONLINE.
Chcete zvládat public a media relations na jedničku? Připojte se na další MARKETING MEETING, kde si probereme základy tvůrčího psaní, tvorbu firemních médií i budování vztahů s novináři. Konference Jak se stát profíkem firemní komunikace proběhne ONLINE.
Kontroverzní reklama vás dokáže zviditelnit, nic se ale nemá přehánět. Kde je ta správná míra, aby reputace vaší značky neutrpěla? Oblibě se u značek i spotřebitelů čím dál více těší také tzv. real-time marketing. Jaké jsou jeho přednosti a úskalí? Nad tím vším se zamyslí další MARKETING MEETING, který proběhne ONLINE.
Jaké zkušenosti přinesla marketingovým profesionálům koronavirová krize? A jaké změny můžeme očekávat v oblasti marketingové komunikace v blízké budoucnosti? Na to odpoví další MARKETING MEETING, který proběhne online.
Zvolit si správný typ influencera nemusí být úplná brnkačka. Co byste neměli opomenout a čemu se naopak vyvarovat, se dozvíte na našem prvním MARKETING MEETINGu, který proběhne online. Na problematiku spolupráce s influencery se podíváme nejen z byznysového pohledu, ale i optikou práva a etiky.