Přihlaste se k odběru novinek

* povinná položka
11. května 2016

Role emocí při nakupování na internetu

Jaký význam mají emoce při nakupování na internetu a jak je lze využít? Další díl E-Business Akademie ukáže příklady z praxe i pohledy zkušených marketérů.

Více informací
4. května 2016

Internet věcí

Internet věcí je nové štěně do online smečky. T-Mobile mu přichystal pohodlný pelíšek, který se jmenuje SigFox, ale to, jestli z krásného chundelatého klubíčka štěstí vyroste ostrý ovčácký pes a hlídač, retriever pro lidi s rodinami nebo královský pudl na výstavy a večírky, se teprve uvidí. I kvůli tomu jsme s T-Mobilem uspořádali konferenci o internetu věcí. Děje se to teď a vy máte možnost se na budoucí podobě IoT v ČR podílet.

Více informací
19. dubna 2016

Platební karty vs. hotovost

Měšec.cz pro vás připravil další ročník finanční konference. Vyhraje hotovost, nebo bezkontaktní platba?

Více informací
12. dubna 2016

Internet Advertising Conference 2016

Pilně připravujeme další ročník IAC16. Podívejte se na kompletní program. Čekají na vás 4 proudy a mnoho zajímavých přednášejících.
 

        

Více informací
7. dubna 2016

O startupech a lidech

Snem každého startupu je raketový růst. Jenže když na něj přijde, objevuje se jako “vedlejší účinek” i růst počtu kolegů a procesů.

Více informací
30. března 2016

TVCON 2016

TVCON 2017 se bude zabývat prostorem, kde se stýká televize s internetovým videem, mobilními aplikacemi a hrami. Neměli byste chybět.
 

 

Více informací
23. března 2016

E-Business Akademie 2016

Prostředky propagace čehokoliv jsou v dnešním světě v podstatě nekonečné. Leták v ruce nebo reklama na nebi? Toť otázka mnoha, kteří chtějí co nejvíc prodat a co nejmíň investovat do komunikace. Jaké jsou zkušenosti největších a nejúspěšnějších českých e-shopů? Je lepší leták v hrsti, než billboard na střeše?

Více informací
21. března 2016

Marketing na sociálních sítích

Kam kráčíte, sociální sítě?

Co se letos děje zajímavého na sociálních sítích ve velkém celku i velkém detailu vám přiblíží Adam Zbiejczuk, Petr Podolinský, Marek Šoth a Tomáš Votruba. Nenechte si ujít!

Více informací
17. března 2016

BRANDstorming 2016

Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na druhý ročník konference BRANDstorming.

Více informací
15. března 2016

Společenská odpovědnost aneb Každý můžeme něco změnit

Můžete být majitelem rodinné firmy, zaměstnancem ve velké korporaci, studentem, architektem, maminkou na mateřské. Můžete dělat cokoli, žít kdekoli, a přesto můžete mít mnoho společného. Není vám totiž lhostejné, co se děje okolo vás. Vždy je tu někdo nebo něco, kdo potřebuje pomoc. Nechte se inspirovat těmi, kteří pomáhají. Mají různé možnosti, různou motivaci, ale hlavně energii na rozdávání.

Více informací
16. února 2016

DPH v roce 2016: vyhněte se nepříjemnostem

Noční můra všech podnikatelů, termín pro podání daňového přiznání, se blíží. Zvlášť pokud jste plátce DPH, bude se vás týkat několik změn. Na BUSINESS TUESDAY se dozvíte, na co si dát pozor, abyste se vyhnuli zbytečným nepříjemnostem.

Více informací
13. února 2016

New Media Inspiration 2016

V tom, jak se chová na počítači nebo mobilu vaše máma a malý synovec, jsou pravděpodobně rozdíly. Přijďte se podívat, jak takové rozdíly najít, popsat a využít v marketingu a byznysu. Letošní ročník New Media Inspiration se totiž zaměří na generace X, Y a hlavně Z.

Více informací
1. února 2016

Novinky v PPC a v Skliku

Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Co vše skrývá se dozvíte na prvním MARKETING MONDAY.

Více informací
7. prosince 2015

Newslettery a e-mail marketing

Na prosincovém MARKETING MONDAY podíváme na zoubek newsletterům. Kdy se vůbec do rozesílání pouštět? Jaký nasadit tón?A jak to celé testovat a měřit?

Více informací
1. prosince 2015

Success Stories

Jsou úspěšní, dosáhli v podnikání svého cíle, mají se čím chlubit. Ale jak se jim to povedlo? Příběhy podnikatelů jsou tím nejlepším zdrojem poučení pro každého, kdo se sám pokouší uspět. Ti opravdu dobří se poznají také podle toho, že se rádi podělí o své zkušenosti — jak pozitivní, tak negativní.

Více informací